Posturi vacante Anunţ concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante: Șef direcție Direcția Asistență Socială și Protecția Familiei
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la elaborarea şi implementarea Strategiei raionale de protecţie socială a populaţiei prin promovarea politicii de stat în domeniul dat.
Sarcinile de bază:
1. Coordonarea procesului de promovare a politicii de stat şi legislaţiei în domeniul protecţiei sociale a populaţiei;
2. Coordonarea procesului de dezvoltare profesională a angajaţilor direcţiei;
3. Conducerea (managmentul) Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţia Familiei.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
a) deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
b) posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
c) are capacitate deplină de exerciţiu;
d) nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul asistenței sociale, managmentului, administraţiei publice, dreptului.
Experienţă profesională: 3 ani de experienţă profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
Abilităţi:abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, rezistenţă la efort şi la stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Candidaţii susţin proba scrisă şi interviul.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă / prin e – mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare solicitat la sediul Consiliului raional;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical;
f) cazierul judiciar.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs – 09.03.2021 ora 17:00
Telefon - /244/ 2-28-84 fax: /244/ 2-20-58
E – mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Persoana de contact – Larisa Croitoru – șef Serviciu resurse umane din cadrul Aparatului preşedintelui raionului Călăraşi
Informaţii pe adresa:or. Călăraşi, str. Biruinţei, nr.1/1; bir.15
Bibliografia concursului:
Acte normative în domeniul serviciului public:
Acte normative în domeniul de specialitate: