Stimate domnule /doamnă/ consilier raional
Avem onoarea a Vă invita să participați la lucrările ședinței extraordinare a Consiliului raional, care va avea loc în data de 16 noiembrie 2017, ora 1000 în Sala de ședințe a Coinsiliului raional.
Ședințele Comisiilor consultative de specialitate se vor desfăşura la 14 noiembrie 2017, ora 1400.
Pentru a intra în posesia proiectelor de decizii incluse în ordinea de zi, o puteți face în sediul Consiliului raional, etajul 2, bir.16, începând cu data de 13 noiembrie 2017.
La ședință se vor pune în dezbatere următoarele probleme:
ORDINEA DE ZI
A ȘEDINȚEI EXTRAORDINARE A CONSILIULUI RAIONAL
nr. 04 din 16 noiembrie 2017, ora 1000
1. Cu privire la mersul executării bugetului raional pe I semestru și 9 luni ale anului 2017.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
2. Cu privire la modificarea și corelarea bugetului raional pentru anul 2017.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
3. Cu privire la acceptarea efectuării unor cheltuieli.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
4. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al Consiliului raional.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
5. Cu privire la aprobarea dispozițiilor președintelui raionului privind alocarea mijloacelor financiare din Fondul de rezervă al Consiliului raional.
Raportor: Iurie Bobeica – șef Direcția finanțe
6. Cu privire la Acordul de cooperare între raionul Călărași și AE3R Ploiești Prahova România.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
7. Cu privire la Acordul de intenții între raionul Călărași și Compania UAPS General Trading LLC Dubai United Arab Emirates.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
8. Cu privire la semnarea Acordului de finanțare cu Primăria or. Călărași în cadrul Proiectului ”Reparația drumului de acces de la str. Ștefan cel Mare prin str-la II Ștefan cel Mare către Grădinița ”Do-Re-Micii” or. Călărași”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
9. Cu privire la aprobarea proiectului ”Reparația străzii Bojole de la stradela M. Eminescu până la R 21”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
10. Cu privire la implementarea Proiectului ”Sistemul de supraveghere și monitorizare NVR 32 ch 2 Mpx în or. Călărași”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
11. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.03/33 din 27.07.2017 ”Cu privire la semnarea Acordului de finanțare cu Primăria Meleșeni”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
12. Cu privire la semnarea Acordului de finanțare cu Primăria Căbăiești.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
13. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.02/29 din 04 mai 2017 ”Cu privire la Programul lucrărilor de reparație și întreținere a drumurilor publice locale pe anul 2017 din raionul Călărași, finanțat din contul mijloacelor cu destinație specială de la bugetul de stat pentru infrastructura drumurilor de interes local”.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
14. Cu privire la Programul lucrărilor de reparație și întreținere a drumurilor publice locale din raionul Călărași pentru anul 2018, finanțat din contul mijloacelor cu destinație specială de la bugetul de stat pentru infrastructura drumurilor de interes local.
Raportor: Sergiu Artene – președintele raionului
15. Cu privire la transmiterea imobilelor din cadrul Școlii primare-grădiniță Vălcineț.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
16. Cu privire la acceptarea primirii terenului eferent construcțiilor din s. Vălcineț.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
17. Cu privire la acceptarea primirii terenului eferent construcției (OMF Horodiște).
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
18. Cu privire la acceptarea primirii terenului eferent construcțiilor IMSP CS Călărași.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
19. Cu privire la darea în locațiune a încăperilor neutilizate din incinta IMSP ”Centru de sănătate Călărași”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
20. Cu privire la transmiterea unor bunuri imobile.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
21. Cu privire la acordarea IM ”Orange Moldova” SA a dreptului de acces la proprietatea publică.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
22. Cu privire la acceptarea primirii în comodat a imobilelor din cadrul Școlii primarei-grădiniță din s. Nișcani.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
23. Cu privire la aprobarea capitalului social al instituțiilor medico-sanitare publice.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
24. Cu privire la plata suplimentului la salariu pentru realizarea indicatorilor de performanțe profesionale în muncă pentru timestrele II și III a anului 2017 conducătorilor instituțiilor din asistența medicală primară.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
25. Cu privire la repartizarea profitului net obținut de către IM ”Centrul stomatologic raional Călărași”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
26. Cu privire la darea în comodat IM ”Centrul stomatologic raional Călărași” a încăperilor neutilizate din incinta instituțiilor medico-sanitare publice.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
27. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.02/14 din 04.05.2017 ”Cu privire la darea în comodat a bunurilor imobile Direcției cultură și turism”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
28. Cu privire la construcțiile, traseul și utilajul din cadrul cazangeriei din str. Ștefan cel Mare, or. Călărași.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
29. Cu privire la formarea bunului imobil.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
30. Cu privire la aprobarea dispozițiilor președintelui raionului.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
31. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.03/02 din 27.07.2017 ”Cu privire la coordonarea regulamentelor de organizare și funcționare a instituțiilor medico-sanitare publice și constituirea consiliilor administrative ale acestora”.
Raportor: Elena Ionel – șef Serviciu juridic
32. Cu privire la stabilirea îndemnizației de conducere conducătorilor și adjuncților instituțiilor de învățămînt primar și secundar pentru anul de învățămînt 2017 – 2018.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
33. Cu privire la Acordul între rețeaua orașelor europene înfrățite Buhl, Cantu, Mattsee, Melzo, Novo Mesto, Oslavany, Schkeuditz, Vilafranca del Penedes, Villefranche-sur-Saone și raionul Călărași.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
34. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.02/10 din 04 mai 2017 ”Cu privire la lichidarea Instituției Publice Școala Primară Căbăiești”.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
35. Cu privire la transmiterea de la balanță la balanță.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
36. Cu privire decontarea mijloacelor fixe din dotarea LT ”Vasile Alecsandri” din or. Călărași.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
37. Cu privire decontarea mijloacelor fixe din dotarea Gimnaziului Răciula din satul Răciula.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
38. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.02/20 din 20.02.2014 ”Cu privire la aprobarea regulamentului privind numărul limită al autoturismelor de serviciu și parcursul-limită anual pentru un autoturism”.
Raportor: Elena Gonța – șef al Direcției învățămînt, tineret și sport
39. Cu privire la modificarea Deciziei Consiliului raional nr.03/25 din 27.07.2017 ”Cu privire la organizarea și desfășurarea încorporării cetățenilor în Forțele Armate ale Republicii Moldova în toamna anului 2017”.
Raportor: Vladimir Soloviov – șef al Secției administrativ-militare Călărași
40. Cu privire la organizarea și desfășurarea recrutării tinerilor născuți în anul 2002.
Raportor: Vladimir Soloviov – șef al Secției administrativ-militare Călărași
41. Cu privire la stabilirea sarcinii de mobilizare.
Raportor: Vladimir Soloviov – șef al Secției administrativ-militare Călărași
42. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind modul și condițiile de acordare a altor plăți de stimulare funcționarilor publici.
Raportor: Larisa Croitoru – șef Serviciu resurse umane
43. Cu privire la acceptarea deplasării peste hotare.
Raportor: Larisa Croitoru – șef Serviciu resurse umane
44. Cu privire la transmiterea unității de transport de la balanță la balanță.
Raportor: Gheorghe Iosob – secretarul Consiliului raional
45. Cu privire la transmiterea unor instalații de descarcerare de la balanță la balanță.
Raportor: Gheorghe Iosob – secretarul Consiliului raional
Cu respect,
Secretarul Consiliului raional Gheorghe V. Iosob