Posturi vacante Anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante Auditor intern din cadrul Aparatului președintelui raionului
Publicat: Marți 10 ianuarie 2017
Scopul general al funcţiei:
Acordarea consultanței președintelui raionului în asigurarea obiectivă a eficacității sistemului de management financiar şi control a subdiviziunilor Consiliului raional.
Sarcinile de bază:
1. Propunerea măsurilor de aliniere la practicile de success în domeniul auditului în scopul atingerii nivelului înalt de performanţă a subdiviziunilor Consiliului raional;
2. Informarea imediată în scris președintelui raionului în cazul descoperirii unor indicii de potenţiale fraude în cursul misiunii de audit intern;
3. Propunerea soluțiilor de îmbunătățire a activităţii subdiviziunilor Consiliului raional.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
- lipsa antecedentelor penale pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
La concurs se admit persoanele:
- cu studii superioare, de licenţă sau echivalente, în domeniul auditului intern;
- cu abilităţidelucru cu documente, de consultare şi instruire a cetăţenilor, comunicare eficientă, lucru în echipă;
- cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Navigare Internet;
- cunoaşterea limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit şi cel puţin a unei limbi de circulaţieinternaţională.
Candidaţii susţin proba scrisă şi interviul.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă / prin e – mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare solicitat la sediul Consiliului raional;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical;
f) cazierul judiciar.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs – 30.01.2017
Telefon - /244/ 2-28-84 fax: /244/ 2-20-58
E – mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Persoana de contact – Larisa Croitoru – șef Serviciu resurse umane din cadrul Aparatului preşedintelui raionului Călăraşi
Informaţii pe adresa:or. Călăraşi, str. Biruinţei, nr.1/1;
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Legea nr. 158-XVI din 04 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 – XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 436 – XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr. 229 din 23.09.2010 privind controlul financiar public internM;
- Hotărîrea Guvernului nr.1041 din 20.12.2013 cu privire la aprobarea Programului de dezvoltare
a controlului financiar public intern pentru anii 2014-2017;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr.49 din 26.04.2012 cu privire la aprobarea Regulamentului privind evaluarea, raportarea sistemului de management financiar şi control şi emiterea declaraţiei privind buna guvernare