Anunțuri Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante SPECIALIST PRINCIPALAL SECȚIEI ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ DIN CADRUL APARATULUI PREȘEDINTELUI RAIONULUI
CONSILIUL RAIONAL CĂLĂRAŞI
anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante
SPECIALIST PRINCIPALAL SECȚIEI ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ
DIN CADRUL APARATULUI PREȘEDINTELUI RAIONULUI
Scopul general al funcţiei:
Asigurarea legăturii dintre Preşedintele raionului şi societatea civilă a raionului prin implementarea legislaţiei în vigoare pentru realizarea optimă a drepturilor cetăţenilor.
Sarcinile de bază:
1. Monitorizarea lucrului cu privire la înregistrarea şi evidenţa informaţiilor de intrare/ieşire;
2. Organizarea primirii cetăţenilor în audienţă;
3. Participare la realizarea programelor de activitate aleSecţiei administraţie publică.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- posedarea limbii de stat şi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
- neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
- lipsa antecedentelor penale pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.
Cerinţe specifice:
Studii: Superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul dreptului, administraţiei publice.
Experienţă profesională: 1 an de experienţă profesională în domeniu.
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniul dreptului, în special – dreptului administrativ;
- cunoaşterea modului de funcţionare a sistemului de administraţie publică;
- cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Navigare Internet, lucrul în programele specializate în domeniu;
- cunoaşterea limbii de statşi limbilor oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu, şi cel puţin a unei limbi de circulaţie internaţională.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu documentaţia, managementul planificării, evaluarea activităţilor, elaborarea documentelor, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme organizatorice, comunicare, management, capacităţi organizatorice, lucru în echipă pentru organizare şi coordonare a activităţilor din domeniul administraţiei publice.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, incoruptibilitate, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Candidaţii susţin proba scrisă şi interviul.
Persoanele interesate pot depune personal / prin poştă / prin e – mail Dosarul de concurs:
a) formularul de participare solicitat la sediul Consiliului raional;
b) copia buletinului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
d) copia carnetului de muncă;
e) certificatul medical;
f) cazierul judiciar.
Data limită până la care poate fi depus Dosarul de concurs – 16.03.2017
Telefon - /244/ 2-20-57 fax: /244/ 2-20-58
E – mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Persoana de contact – Larisa Croitoru – șef Serviciu resurse umane din cadrul Aparatului preşedintelui raionului Călăraşi
Informaţii pe adresa:or. Călăraşi, str. Biruinţei, nr.1/1; bir.15
Bibliografia concursului:
- Constituţia Republicii Moldova
- Legea nr. 158-XVI din 04 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 – XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 436 – XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
- Legea nr. 16 – XVI din 15.02.2008 cu privire la conflictul de interese;
- Legea nr. 768 – XV din 02.02.2000 privind statutul alesului local;
- Legea nr. 317 – XV din 18.07.2003 privind actele normative ale Guvernului şi ale altor autorităţi ale administraţiei publice centrale şi locale.
- Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.201 din 11 martie 2009 “Privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public”.